Milijoni podjetij po svetu, tako majhnih kot velikih, se preko Facebooka povezuje s potencialnimi kupci z vseh celin. Facebook je socialno omrežje, dostopno vsakemu, zato lahko njegove funkcije z nekaj znanja izkoristite tudi v svoj prid. Z oglaševanjem na različnih socialnih platformah lahko bistveno povečate prepoznavnost vaše blagovne znamke, izboljšate prodajo ter zvišate dobiček. Ker Facebook vsak mesec uporablja približno dva bilijona uporabnikov vam Facebook oglaševanje pomaga pri iskanju novih strank ter izgradnjo dolgotrajnih odnosov z njimi
Facebook oglaševanje je zelo efektivno, saj ga strokovnjaki ter raziskovalci socialnih omrežij uvrščajo med najbolj učinkovito oglaševalsko socialno omrežje. Na tem mestu bi bilo mogoče navesti ogromno zgodb o uspehu, ki jim je do slednjega pomagalo ravno Facebook oglaševanje. Vsekakor je prednost oglaševanja na Facebooku tudi enostaven zagon ter hitro opazni rezultati. To pomeni, da za oglaševanje ne potrebujete veliko sredstev, ves vložen trud pa se tudi zelo hitro poplača. Dejstvo, da ga uporablja preko 65 milijonov podjetij že samo po sebi pove zelo veliko.
Kaj dela tovrstno oglaševanje tako učinkovito? S Facebook oglaševanjem je mogoče targetiranje točno določene skupine ljudi. Tako bo oglas vedno na voljo ciljni skupini, ki ji je izdelek namenjen. Na ta način se je mogoče izogniti celi kopici težav, ki so povezane z iskanjem poti do prave publike. Izbirate lahko med različnimi skupinami, razvrščenimi glede na starost, interese, lokacijo ali dejavnost na vaši strani. Ker Facebook neprestano izboljšuje možnosti marketinga, dodaja nove lokacije oglasov ter vključuje vedno več video oglasov, torej obstaja nešteto možnosti za trženje lastnih izdelkov in storitev. Prilagoditi je mogoče vsak element vaše oglaševalske kampanije, vključno z njenim ciljem, ponudbo, optimizacijo ter ciljno publiko. Takšne opcije omogočajo, da svojo marketinško strategijo resnično prilagodite svojim potrebam ter ustvarite oglase, ki se skladajo z vašimi željami.