Giga panoji so izjemno veliki plakati ob cesti ali pa na stavbah in parkiriščih. Z njimi se na veliko oglašujejo informacije, ki naj bi dosegle širše množice ljudi. Ni pa vseeno, kako so narejeni veliki giga panoji, kakšne informacije podajajo, kako so oblikovani, napisani in kakšne slike so gor oziroma infografika. Zelo pomembno je, koliko informacij podate naenkrat na takem plakatu. Zmotno je misliti, da ker je to vlek plakat, lahko na njega spravite veliko zadev in informacij. Tak plakat ne bo učinkovit, pa si poglejmo zakaj.
Učinkoviti giga panoji imajo malo informacij, te pa so ključne. Informacije so velike in takoj padejo v oči. Ljudje na hitro nismo sposobni sprejeti naenkrat več kot tri informacije, ki bi nam ostale v spominu. Zato so učinkoviti giga panoji izjemno preprosti. Običajno se na njih objavi velika slika, ki pove več kot 100 besed. V sliki se najdejo potencialni kupci, ki jim je sporočilo namenjeno. Slike morajo biti lepe in profesionalne. Napis pa naj pove, za kaj gre in kakao ljudje pridejo do želenega produkta ali storitev. Če gre za ime blagovne znamke ali podjetja, se ga izpostavi in ljudje bodo sami poiskali trgovino lai na internetu podatke.
Veliki giga panoji lahko izpostavijo neko željo ali izpolnitev potrebe kupca. Nekaj, kar ljudje iščejo. Nekateri so namenjeni samo ozaveščanju o blagovni znamki, drugi pa so prodajno naravnani. Običajno imajo dobro narejeni in lepo oblikovani giga panoji izjemen učinek na širše množice. Seveda je zelo pomembno, kje so postavljeni. Če gre za lokalno zadevo, naj bodo postavljeni tam, kjer se nekaj dogaja ali kupi. Če pa gre za širšo zadevo, potem so lahko po vseh strateških točkah po državi, da jih vidi čim več ljudi. V možici informacij in reklam je nujno, da vaš plakat izstopa, brez tega ne b požel pozornosti in učinka seveda ne bo.